Hvordan får jeg hurtig og god support?

Normalt er nedenstående informationer vigtige i en supportsag: 
  • Det fulde versionsnummer
  • Har supportsagen en relation til integrationen mellem CRM og Microsoft® Office, skal versionsnummeret på Microsoft® Office også inkluderes. Du kan få hjælp til at finde versionsnummeret her
  • Det er også vigtigt du angiver styresystemets versionsnummer og service pack. Du kan finde disse oplysninger ved at vælge Start > Run.. og skrive WINVER i tekstboksen. Du kan få mere forklaring og hjælp her.
  • Hvis du har en fejlbesked, skal du inkludere den fulde fejlbesked. Vi anbefaler ikke PRINT SCREEN (PRTSC eller PRTSCN på nogle tastaturer) hvis du sender fejlbeskeden via e-mail. Det bedste er at klikke på fejlbeskeden og vælge ALT+PRINT SCREEN. Herefter kan fejlbeskeden indsættes i din e-mail ved at vælge CTRL+V. Få mere forklaring her
Har du et spørgsmål, er du altid velkommen til gratis at, kontakte os på kundesupport@actcrm.dk.